Bing Ads er en lillebror til Google Ads – men stadig værd at prøve

bing-ads

I dag kan der slet ikke herske tvivl om, at Google Ads er den største reklameplatform, når det kommer til søgemaskiner. Google har simpelthen et komplet greb på den del af markedet, og det er ikke meget at sige om.

Men i dag er Microsoft Bing Ads kommet godt med som en lillebror. Det er ikke helt den samme oplevelse, men der er stadig gode grunde til at overveje Microsoft Bing Ads til den digitale operation i din virksomhed, uanset hvad I sælger, og hvor!

Få adgang til flere kunder

Når det kommer til digital markedsføring, så er det hele jo en mission om at få flere kunder til. Flere kunder, som kan købe produkter og services og samtidig markedsføre det, som I leverer, personligt.

Og det er altså noget, man får med Bing Ads. For Microsoft Bing Ads er til reklamering på søgemaskinerne Bing og Yahoo samt Microsofts andre services såsom Office og Cortana. Her kan du finde en relativt stor mængde kunder, som er villige til at købe, og som stadig er åbne overfor nye muligheder.

Cirka en halv milliard ligger tallet på. Det er så mange mennesker, som er potentielle kunder på disse søgemaskiner. Derfor er der altså god grund til at overveje at tage fat i Bing Ads som supplement til den digitale markedsføring.

Tag budgettet en dag ad gangen

Bing Ads tilbyder en unik funktion i form af, at du kan kontrollere dit forbrug på forskellige reklamer for hver dag, der går.

For når du sidder og betaler per klik, som kunderne laver (den såkaldte PPC- eller ”pay per click”-metode), så handler det om, at de penge ikke skal gå i vasken. Ved at have muligheden for at kunne justere i dit forbrug på daglig basis, så bliver dette nemmere end nogensinde før.

Så slipper du for at se, at pengene bliver brugt på noget, som ikke giver et ordentligt afkast – men nu kan du også gøre noget ved det!

Intet minimum i forbrug

Mange af disse reklameprogrammer vil aktivt have et minimum, som du skal bruge for at være med. Det betyder, at du skal bruge en vis mængde penge på reklamer og kliks, og det er ikke nødvendigvis en fed følelse. Især ikke, hvis man lige er ved at komme i gang med den digitale markedsføring, hvor hver øre tæller.

Heldigvis, så har Microsoft Bing Ads ikke sådan en begrænsning. Faktisk kan du komme i gang helt uden at have budgetteret noget, fordi servicen ikke aktivt kræver, at du smider en bestemt mængde penge efter den i opstarten.

Det gør altså, at Bing Ads er en service, som rigtigt mange kan komme i gang med at bruge. Der er nemlig ingen tvivl om, at dette gør, at selv de mindste virksomheder derude kan komme med i den digitale kamp!

Be the first to comment

Leave a Reply

Din email adresse vil ikke blive vist offentligt.


*